Pemuda PAS Pulau Pinang Berkunjung ke Rumah Adam Adli

Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang telah mengadakan kunjungan ke rumah bapa Adam Adli pada 30 Mei 2013. Kunjungan tersebut diketuai oleh Ustaz Afnan Hamimi, Setiausaha Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang
IMG-20130530-WA0010

Ustaz Afnan menuangkan air kepada ayah Adam

Ustaz Afnan menuangkan air kepada Pak Halim, ayah Adam

IMG-20130530-WA0012

 

 

Berita Pada 19 Mei 2013 Yang Lepas

Pelajar berani Adam Adli hari ini ditahan polis di bawah seksyen 124 Akta Hasutan. Adam Adli ditahan di Bangsar Utama dan dibawa ke Balai Polis Jinjang.

Adam Adli ditahan, namun begitu doa dan kata-kata ayahnya boleh menjadi peransang untuk Adam Adli menjadi lebih tabah. Kata-kata semangat dari seorang ayah yang dipetik dari FB Halim Hamid.

as’salam ..!…!..
Terima kasih semua, ruang untuk ayah balas komen2, kata semangat dan ucap selamat dari kalian tak semua dapat ayah balas .. ruang terhad ..
Doakan Adam Adli makin kuat dan tabah atas ujian ini ..
Doakan juga Rakan-Rakan Seperjuangan Beliau yang sedang dihadapan Balai Polis Jinjang sekarang ini tabah dan kuat .. Mereka sedang minta Adam dibebaskan ..
saat ini ayah masih belum kebah dari demam sejak dua hari lalu .. tapi dgn doa kalian buat ayah & Mama tambah kuat dan bersemangat ..
Insaallah .. jika ada sisa kekuatan dan izin Yang Maha Kuasa, esuk jumpa ayah di KL .. ayah sedang usaha kesana … wallahhualam ..!…!.. HarakahDaily

Posted on May 31, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment