Pemuda PAS Pulau Pinang Melawat Ahli Bomba Kemalangan

image

Nibong Tebal – ” Saya tidak ingat apa-apa, apa yang saya ingat, hanyalah peralatan bomba yang menimpa saya”, kata salah seorang anggota bomba yang terlibat dalam kemalangan di sg acheh baru – baru ini….

Kemalangan tersebut yang berlaku lebih kurang jam 6 pagi melibatkan 4 orang anggota bomba cawangan sungai bakap yang bergegas untuk memadankan kebakaran yg berlaku di sungai acheh.

Kisah ini telah diceritakan kembali oleh anggota bomba yg terlibat kepada wakil dari Dewan Pemuda Pas Negeri Pulau Pinang serta juga Wakil dari Dewan Pemuda Pas kawasan Nibong Tebal dalam program Jejak Prihatin Pemuda Pas Pulau Pinang ( JPP3 ).

Anggota bomba tersebut berasa gembira kerana ada pihak yang sudi menziarahi mereka selain dari keluarga sendiri.

Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang (DPPNPP) dan Dewan Pemuda PAS Kawasan Nibong Tebal (DPPKNT) telah memberikan sedikit buah tangan serta sedikit sumbangan wang kepada mangsa. Sumbangan tersebut diserahkan oleh Naib Ketua Pemuda DPPNPP saudara IR Ust Wan Rafei yg mewakili DPPNPP. Turut sama hadir adalah Ketua Lujnah Kebajikan DPPNPP, Ketua dan Setiausaha DPPKNT serta Ketua Komanden Unit Amal PAS DPPNT.

Program tersebut selesai selepas sessi pengambaran sebagai kenang- kenangan

image

image

Posted on August 14, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment