Aktiviti : Ziarah & Sumbangan Adik Abrar Bin Radi

image

Aktiviti : Ziarah & Sumbangan Adik Abrar Bin Radi
Tarikh : Selasa | 29/7/2015
Masa : 9.00 Malam
Tempat : Kediaman adik Abrar Bin Radi@Kg.Telok Bukit,BM

Catatan : Kor Kebajikan Jabatan Amal Pulau Pinang (JAPP) dengan kerjasama Jabatan Amal Bukit Mertajam (JABM) dan Dewan Pemuda PAS Kawasan Bukit Mertajam (DPPKBM) menziarahi adik Abrar ( anggota Briged JAPP) yg beristirehat dirumah selepas mendapat rawatan akibat kemalangan motosikal.

Akibat kemalangan tersebut adik Abrar  mengalami kecederaan dibahagian muka dan badan dan terpaksa bercuti dari pengajian sehingga keadaan kesihatannya pulih.

JAPP melalui Sdr.Nazri Hamid (Timbalan Pengarah 3 JAPP merangkap Ketua Kor Kebajikan JAPP) mengambil tanggungjawab menyusun perancangan bersama JABM untuk menziarahi adik Abrar dikediaman bapanya Sdr.Radi yg juga merupakan seorang amilin tegar atau otai dlm JAPP.

Ziarah diketuai Sdr.Mohd Asri Harun (Pengarah JAPP) yg ditemani Sdr.Rudy (ALP JAPP) turut diramaikan dengan kehadiran Sdr.Taufiq (Komandan JABM) dan Sdr.Syed Nazri (Ketua Pemuda DPPKBM) dan exco serta Sdr.Bukhari ( Komandan JA N.Tebal) dan juga kehadiran En.Azam (Ketua Cawangan Kg.Telok Bukit ) dan beberapa penduduk sekitar.

Selepas menunaikan solat isyak dan meraikan juadah yg disediakan oleh pihak tuan rumah,pihak JAPP menyampaikan sumbangan kpd adik Abrar melalui bapanya En.Radi,

Ziarah  berakhir dengan suasana yang cukup mahabbah dan semua yang hadir turut mengambil peluang bergambar beramai-ramai dan bersalam-salaman dalam suasana meraikan kemenangan dibulan Syawal.

catatan :; amilintegarbka@japp

**********************************

Link Page JABATAN AMAL PULAU PINANG:-

https://m.facebook.com/profile.php?id=166566916734996

Link Page Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang:-

https://m.facebook.com/DewanPemudaPasNegeriPulauPinang

“JOM PAKAT LIKE BAGI RAMAI”

NOTE : Untuk membantu Gerak Amal JAPP , Sumbangan boleh disalur melalui akaun JAPP ;
BIMB 070-160-10060530

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

image

image

image

image

image

image

image

Posted on July 29, 2015, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment